Wolfteam Bomba Modu

Arkadaşlar bugunku bakımdan sonra wolfteama girenler yeni birşeyle karşılaştılar.Artık oyunda sadece bombanın atıldıgı bir bölüm kurulmuştu.Bu Bölümde Sadece elinize bomba ve bıcak veriyorlar.



Soru:Bombalar Sınırlımı Yoksa Sınırsızmı?
Cevap: Arkadaşlar bizzat kendim oyuna girdim ve baktım üst üste bomba atıyordum ve bomba bitmedi.Hatta bir ara bomba da seriye baglamıstım 12 li kombo yaptım birazda kendimi öveyim :)

Soru:Wolfteam Bomba Modunda Gp Ve Altın Nasıl Geliyor?
Cevap:Arkadaşlar ölüm oyununda gp nasıl geliyorsa burdada öyle gelir.Tavsiyemiz 40ta biten kurun ve seri bir şekilde oyun bitsinki rahatlıkla gp kasanız

Soru:Wolfteam Bomba Modu İle Birlikte Yeni Gelen Bir Harita Oldumu?
Cevap:Hayır Herhangi Bir Harita Olmadı

Wolfteam Bomba Modu Resimlerini birazdan oyuna girip bunla ilgili görüntüleri paylaşacagım.

Arkadaşlar bu sorular haricinde bir sorunuz varsa Sorun en kısa sürede cevaplayalım
Share this article :
 

+ yorum + 1 yorum

Funda
28 Kasım 2011 00:49

Süper Map Ben Çok Begendim :)

Yorum Gönder