Wolfteam Ban

Arkadaşlar Herkes Wolfteam da Ban Kaldırmayı Arıyor.Ama Hile Yaparsanız Tabiki Ban Yersiniz.Wolfteam Ban Kaldırma Konusunu Bugun Ele ALacagız.Wolfteamda Ban yememek İstiyorsanız Bugun yazdıklarımı Dikkatlice Okuyunuz.


Arkadaşlar Öncelike Wolfteam Ban yememe programları var.Şuan Elimizde Yok Ancak Olunca Paylaşacagız.Biz Elimizden geldigince sizin hesaplarınızı koruyacak hileler yapıyoruz.Ama sizinde bazı önlemleri Almanız Gerekiyor.

Öncelike Ban yemek istemiyorsan ilkin wolfteam hile kullanıyorsanız önce yan hesapla giriş yapınız.Oyuna girdiniz hileyi kullanmaya Başladınız.Birkaç dakika oyunda Kaldınız ve ban yemediniz.Çıkıp Asıl hesap ile oyuna girebilirsiniz.

Wolfteam Ban Kaldırma
Diyelimki Ban Yedik Bu Durumda Ne Yapacagız.Arkadaşlar bu durumda yapacak pek Bir şey wolfteam ban açmak icin wolfteam sitesine girip ticket atacagız Ve Şöyle diyecegiz.

Ben Bir internet cafede oyuna giriyorum oturdugum bilgisayarda benden önce biri oturmuş ve hile yapmış.Benim haberim yoktu.Haliyle o bilgisayara Ben Oturdum Ve ban yedim.Hayatımda hiç wolfteam hilesi kullanmamış biri olarak bu ban bana çok agır geldi.Lütfen Anlayışlı OG lerimizden Haksız yedigim Banı Açmalarınız Arz Ederim.Hesap Adım: xxx

Bu şekilde bir ticket Atarsınız Yüzde 90 hesabınızın Banı Açılır.

Wolfteam Ban Süreleri

Eskiden Wolfteam Da İlk Kez hesabınız ban yeseydi 3 Günlük Ban  yerdiniz.Ama Artık ilk ban 7 gündür.

2.Kullanımda Ban yersiniz 15 Günlük Ban Yersiniz.

3.kullanımda ban yerseniz  İp numarasına Ban Atıyorlar.

Son ögrendigeme göre Artık wolfteam da hile kullananların ip numaraları tespit edilip Joygame Avukatları Tarafından Mahkemeye Verilecektir.

Wolfteam Ban Listesi

Arkadaşlar Bu Listeyi Wolfteam Açıklamıyor.Çünkü Çogu Ban Otomatik Atılıyor.


Share this article :
 

+ yorum + 3 yorum

Adsız
24 Aralık 2012 05:01

bunu yazmaya utanın bence bu sanal bir hırsızlıktır bunu yerıne herkez hakıyla oynasın bu oyunu sızı şidetle kınıyrum umarım daha cıddı onlemlerle joygame bolelrını oyun dısı bırakır

24 Ocak 2017 11:32

Timetodeat isimli biri çok küüfüür ediyo ana baba karışık 2 3 gün banlasanızda aklıbaşına gelse

Adsız
17 Mart 2017 08:49

2 yıldız çarım var hile yapmadım bişe yapmadım 1 ay ban yedim OG lerin açmasını istiyorum hergün oynuyordum lütfen açarsanız sevinirim HESAP: AGIRKOYARIM

Yorum Gönder