Wolfteam [DE] Alman | Resimli Geniş Anlatım

Wolfteam [DE] Alman | Resimli Geniş Anlatım


Merhaba Arkadaşlar , Ben Wolfteam TR'den Sıkıldığım İçin Yeni Bir Wolfteam'e Başlamak İstedim ve Başladım . Wolfteam Alman oynuyorum . Türkte Bir çok Kişi Hile Kullandığı İçin Wolfteam TR'nin Hiç Bir Zevki Kalmadı Benim Gibi Düşünen Arkadaşlar İçin Bu Konuyu Açmak İstedim .

Başlıyorum ..

Wolfteam Almanya'nın Genel Bilgilerinden Başlayalım ...


Wolfteam [DE]

Wolfttem [DE], Wolfteam'in Alman Serveridir . Türk'ten Fazla Farkı Yoktur . En Önemli Farkı Bu Oyun Daha Dürüsttür ve Az AP yani Nakitle Çok şey Alabilmektir.


Anasayfa : Wolfteam [DE] Ana Sayfa.

Kayıt : Wolfteam [DE] Kayıt Linki.

İndirme : Wolfteam [DE] İndirme Linki.

Tanıtım Videosu : Wolfteam [DE] Tanıtım Videosu

Tanıtım Videosu 2 : Wolfteam [DE] Tanıtım Videosu 2

Tanıtım Videosu 3 : Wolfteam [DE] Tanıtım Videosu 3


Tanıtım Videosu 4 : Wolfteam [DE] Tanıtım Videosu 4

...


- Üye Olmak -

İlk Önce Wolfteam DE Ana Sayfasına Girip Sağ Üstteki Dil'i Değiştirip Türkçe yapıyoruz .



Sonra Üye Olmak İçin verdiğim Linke Tıklayarak Üye Oluyoruz .


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1440x798.


...

- Oyunu İndirmek -

Verdiğim Linkten Ana Sayfayı Açıp Resimde Gördüğünüz Butona Tıklıyoruz .

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x254.



Açılan Sayfa'da Resimde'ki Butona Tıklayıp Oyunu İndiriyoruz .

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 913x620.





- AP YÜKLEMEK -

İlk Önce Verdiğim Ana Sayfa Linkin'den Ana Sayfaya Giriyoruz . Sonra Shop Yazan yere Tıklayıp AP AufLadestelle Linkine Tıklıyoruz .

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x233.



Açılan Sayfanın Sol Tarafında Dil Seçimininden Türkçe 'yi Seçiyoruz .

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x546.


Ve Sonra Ödeme Seçeneklerinden Birini Seçerek AP Yüklüyoruz .

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x573.



...

- Telefon İle AP Yüklemek -

Ödeme Seçenekleri Bölümene Girdiğimizde Ödeme Seçeneklerinden En Altta Olan SMS'e Tıklıyoruz. Çıkan PAyma ve Mikro ödemeden Payma'yı Seçip Devam'a Tıklıyoruz .




Yükeleyeceğimiz Miktarı Seçip Devam'a Tıklıyoruz . Sonra Çıkan Bölümdede ONAY'a Bastıktan Sonra. Cep telefonumuzu Yazıp Devam'a basıyoruz .




Telefonumuza Gelen Mesaj'da Yazılanları Yaptıktan Sonra Siteye Dönüp E-pün Kodumuzu yazıyoruz .





...


- Wolfteam [DE] Oynamak -

ID ve Şifremizi Yazıp Oyuna Giriyoruz iyi Eğlenceler .)

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x602.


...


Share this article :
 

Yorum Gönder