Wolfteam Ban Kaldırma


Açıklama
Wolfteam Şuanda Ban Açtırma Konusunda Detek Vermemektedir.
Haksız Yere Ban Yediginizi Düşüyorsanız Joygame Destek Bölümden İtiraz Edebilirsiniz
En Geç 24 Saat İçinde Sizinle İrtibata Geçecektir.
Not:Eğer Hileden Dolayı Ban Yemişseniz
Boşuna Açmak için Uğraşmayın Direk Yeni Bir Hesap Açınız..

Wolfteam Ban Kaldırma Teknikleri, Wolfteam Ban Yememe, Wolfteam Banlanan Hesaplar, Wolfteam Kapatılan Hesaplar, Wolfteam Hesap Kapanmas, Wolfteam Ban Yiyiyen Hesaplar, Wolfteam Banlı Hesabı Açma, Wolfteam Ban Açma
Share this article :
 

+ yorum + 14 yorum

Adsız
10 Kasım 2011 10:10

sevgili wolfteam yöneticileri benim çarım yanlış yolla ban yedi ben cafede oynuyordum wolfteamin içindeki dosyaları silmiş ben de o masaya oturunca genel olarak benim çarım da ban yedi içinde yeni aldığım eşyalar vardı zor almıştım lütfen ilgilenirseniz çok iyi olacak saygılarımı sunar arz ederim...oyundaki adım IIAweIsomeI

28 Kasım 2011 08:06

OG BEN DURDUK YERE BAN YEDİM BİRİ CHARIMA GİRMİŞ SALLAMIS KOLAYDI ZATEN KÜFÜR ET MİŞ BAN ATMIŞINIZ O KADAR PARA CEKTİM ADIM:OPr054

Adsız
17 Mart 2012 04:57

benim carda durduk yere ban yedi bişi yapın NoPaNlCkK

Adsız
6 Ağustos 2012 23:44

ben oynuyodum durduk yere attı beni bir baktım ban yemişim güzel şeyler aldım hep 7 günlük adım AHMET783 LÜTFEN BANI KALDIRIN

14 Temmuz 2013 02:38

benim çar xelans80 ban kalsın nolur

9 Nisan 2014 11:31

Bende internet cafede oynuyordum çarıma girdim ban yediniz .... tarhihe kadar ama aynı bilgisiyardan başka bir çarıma girdim o bam yemedi nasıl oluyu bu iş asfassaXD..

19 Mayıs 2014 02:49

Hesabım siteden giriş yapamıyor lütfen yardım edin. Kullanıcı adı:babaking Çağırma adı:gelinbenisik

Adsız
28 Mayıs 2014 21:19

aynen ben çarın adı gemA67 ne olur banı kaldırın birden oyundan attı we ban attı ne yapcam

Adsız
17 Haziran 2014 09:11

wolftam görevlilerine sesleniyorum oyunda yenemedikleri icin kıcık alıp atı yorlar odadan atma ları oldugu icin bide yalan atıp küfür nedeni yada hile diyorlar ve carım pant yedi bişi ler yapın KrAlKaDiR693

17 Haziran 2014 09:30

ben hile açmadan çarım ban yidi yardım edin !!!!!! Ne Olur

28 Haziran 2014 05:23

Sevgili Wolfteam Adminleri veya Moderatorleri yıkım odasındaki oynarken apex yasağı dedi ne olduğunu sasırdım 15 dk sonra tekrar girmeye calıstım apex ban dedi fakat ben hile vb. birsey yapmıyordum hatta hile yapanları size bildiriyordum herneyse sadete gelelim benim carım gereksiz yere banlandı ve yeni aldıgım özel karakterde gitcek gibi banımı acarsanız sevinirim gereksiz yere banlananlardan biriyim :( lütfen yardım edin oyundaki adım -SwendLeer

Adsız
30 Haziran 2014 11:54

Ben durduk yere ban yedim pc de hile falanda yok lütfen yardım edin adım= Powerful1000

Adsız
8 Temmuz 2014 07:15

aynen kardeşim benim çarda durduk yere ban yedi.inşallah ban kalkar birden oyundan atıldım bi baktım ban yemişim.

31 Temmuz 2014 20:16

bende haksı<z BAn yedim sürekli aynı bilgisayarımda oynuyorum ve dün işe giderken 5 dakika girdim cıktım veeee 30 gün BAn yedim LÜTFEN ilgilenin ?

Yorum Gönder