Wolfteam Envanter Hack Nasıl Yapılır

Wolfteam Envanter Hack Nasıl Yapılır Bu Sorunun Cevabını Bir Çok Arkadaş Arıyor Bugun Onlar İçin Wolfteam Envanter Hack Nasıl Yapılır Anlatacagım

Wolfteam Envanter Hack Yapabilmek İçin Öncelikle Dosyaları İndirmeniz Gerekmetedir




Wolfteam Envanter Hack İndir


Wolfteam Envanter HACK Dosyalarını İndirdikten Sonra Dediklerimi Sırasıyla Yapınız...!



  • İlk Olarak Dosyalarımızı Rar dan Çıkaralım
  • Sonra ' WolfTeamTS içine atılacaklar ' isimli klasördeki  ACDC ve wolf64 Dosyaları Wolfteam Oyun Klasörünün İçine Ekliyoruz
  • Daha Sonra Üyeligimizle Wolfteam a Giriş Yapıyoruz
  • Giriş Yaptıktan Sonra bir savaş kampına Girin ve Oyunu Aşagıya Alın


  • Kernel Detective  klasörünü açın ve Kernel Detective Açılan Sayfada Wolfteam.bin i bulun. Tıklayın
  • Tepeden Libraries sekmesine gelin ve en üstte Wolfteam.bin Olacak
  •  ‘İnjeck new library’ i seçin.
      DLL seçme ekranı gelicek, indirdiğiniz Kernel dosyasının içindeki
      Envanter HACK.dll’Dosyasını seçiyorsunuz.
  • Sonra Oyuna Giriyoruz Wolfteam Envanter Hack ın Tadını Çıkartıyoruz

Etiketler:Wolfteam Envanter Hack Nasıl Yapılır,Wolfteam Envanter Hack video,Wolfteam Envanter Hack nasıl yapılır videolu
Share this article :
 

+ yorum + 4 yorum

Adsız
28 Temmuz 2011 05:13

kardeş dediklerinin hepsini yaptım ama dll seçme ekranına geliyorum envanter hack.dll i seçiyorum sonra hata veriyor bir yardım cı olr musn ?

2 Ağustos 2011 00:13

Merhaba

Öncelikle Size Yeni Hileyi Kullanmanızı Söylüyorum Anlatım Konuda Mevcut Link Alta

http://wolfteamsitesi.blogspot.com/2011/08/wolfteam-envanter-hack-2-agustos-2011.html

Adsız
14 Haziran 2014 07:30

yav nasıl yapılıo anlamadım

4 Nisan 2015 02:09

kaç senedir girmiyonuz siteye hotfile kapatılalı yıllar oldu site güzel değerlendirin mal mısınız

Yorum Gönder