Wolftam Rütbe Bugu Seri Gp Kasma


Herkes bunu bekliyordu herhalde seri gp kazanmak için nakitle satılan Seri GP itemi almak gerekiyordu ve çoğu kişi bunu yapamıyordu.Zaten bugumuz tamamen şans eserikimse fark etmez.Oyundayken yeni rütbe atlayıp rütbe atladığınız o an takımınız kazanırsa fazladan gp gelirdenedim süper.Kesin bir sonuç verecektir.Mesela ben yeni teğmen rütbesine atladım takım o anda eli kazandı ben baktım"Sıradaki Rütbeye 37 Kaldı."dedi. 
 
Başka Yolar Aşagıda
 
Arkadaşlar aramızda hala nasıl hızlı rütbe atlayacağını bilmeyen olabilir ben onlara yardımcı olmak istedim


En iyi ve en hızlı rütbe atlamak 40 puanlık bıçak oyununda olur. oyun çabuk biter eğer kazandıysanız yüksek miktarda gp ve altın kazanırsınız.

En iyi 2. kasılma yöntemi bence Ex-İşgal. Hem Zevklidir istediğinizi seçebilirsiniz hemde iyi gp ve altın verir.

Uyku Modu ise 3. sıradadır. Bu Modda Eğer seri oynayanlarla karşılaşırsanız oyunu hızlı bitirir ve seri gp altın kazanırsınız.

Son olarak size tavsiyem eğer kd iyiyse online kullanıcısı Fazla bir klana girin ve klan savaşı yapın. klan savaşında ekstra gp verilir.eğer klan zinciri açıksa ordanda gp kazanabilirsiniz.
Share this article :
 

Yorum Gönder